Lite skola!

Hej hej...

Idag har inte så mycket hänt men ja ni ska få höra en pinsam sak som hände idag...
Jag skulle läsa för hela klassen en tidningsartikel men inan så läste Amanda och då börja mina händer skaka och jag börja vara nervös och sen när jag skulle börja så börja jag gråta och kunde inte läsa men efter det hade vi roligt och nu får jag göra vad jag vill!
Idag ska jag följa med Amanda till frissan hon ska klippa sig till i morgon då hon blir 12 år!
Madde sitter och dansar och ser lite konstig ut... Hehe men det gör hon alltid fast hon är ändå sååååå fin såååå det inte går att beskriva!
Nu ska jag lysna på musik och inte göra så mycket ska sluta skolan snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0