Förändringar som FAN!

Hej sorry för jag inte har bloggat på vääääääldigt länge men så mycket har hänt... Jag har inte suttit vid datorn sen jag fick min mobil... Men aa tänkte börja om på nytt.. Ni vet ju de mesta om mig... 12årig tjej från Sandviken.. San Belieber! Men aa sånt vet ni ju:) kommer skriva minst ett inlägg om dagen! Men rubriken stämmer så jävla mycket! Jag mitt liv kompisar allt har förändrats så mycket! Så många av mina kompisar tycker att jag har blivit fjortis.. Tycker inte de själv men.. Jag har blivit annorlunda men ingen värkar fatta.. Jag har inte vågat visa vem jag är för trodde ingen skulle gilla mig så nu när jag vågat så märkte både jag och mina "kompisar" att de va osmart att göra som jag gjorde för då blev mina "kompisar" kompis med inte den riktiga jag.. Men jag har ju förnedrats de vet jag! Men de är så många av mina vänner som bråkar och inte vill va min vän längre! Har min älskade pojkvän iallafall! De har jag glömt... För en vecka och en dag blev jag och världens underbaraste kille tillsammans! Aja idag var jag på Grönalund med Amanda och hennes pappa skit kul!!! Såg delvis norlie & kkv så jävla grymt!! Men aa nu ska jag sova eller ja ska smsa lite hehe älskar er mina älskade läsare! Puss&kram från eran Saga<3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3334664/images/2012/pic_501d8ead9606ee237e00005b.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3334664/images/2012/pic_501d8eadddf2b34ae800000b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0