Geting

God morgon / efter middag
Ja idag blev man väckt av världens underbaraste pojkvän<3 Sen efter någon minut kom Alva mamma Isis in och hoppa på mig, haha...
Så typ kvart över ett gick jag upp och åt frukost sen nu är jag skit trött och smsar lite på kik:D men igår fick jag en geting i munnen och vi var inte säker på om jag hade fått ett stick men mamma ringde någon som sa att vi va tvungna att åka t sjukhuset men vi hade ingen bil för pappa jobbar så vi fick cykla... Mamma och Isis åkte på en cykel Amanda åkte på sin och Alva skjutsa mig, haha gick skit bra de! Sen när vi kom ditt fick jag nå tabletter som skulle göra att jag skulle bli trött och de va jag innan men blev jävligt trött efter... Men nu är allt lugnt och jag ska fixa lite saker men hörs
Puss&kram eran Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0