TJÄÄNA!

TJÄÄNA!

Nu kör vi ett litet inlägg från min vecka med Amanda!

Tisdag:  Amanda skulle sova hos mig och vi gjorde en FB-STATUS (sällan vi) Att  om 10 gillade så sminkar vi oss med ögonbindelll ;P
Sedan gjorde vi det och vi var rktigt snygga ska ni veta!
Sen dampa vi med fjortis/Gallna foton som kommer snart :D
Sen somna vi vid tre ;P

Onsdag:  Vi vaknade vid tolv och åt frukost sedan skulle Amanda   Till Årsunda för hennes kompis Sofia skulle ha fest och då blev de så att jag oxå följde med skit kul vare!
Senare åkte vi hem vid halv nio :D
Jag skulle sova hos Amanda och vi gjorde inte så mycket... Vi somna vid tre sen då :D


Torsdag: Vi vaknade vid tolv och år frukost sen kollade vi på titanic den bästa filmen ever!!!
Sen när den var slut kollade vi på en skräck osm jag dog av:S
Efter de spelade vi wii en liten stund och sedan var klockan åtta och vi åkte till McDonalds och jag tog en cheesburger och blev mätt på de:)
Sen gick vi in på Imaxi för att köpa lite saker
Efter de åkte Jag vi hem och jag sa bara helt plötsligt: Jag vill oxå kunna spela gitarr
Amanda ba:  Jag kan lära dig så nu kan jag några acord och  Dansa Pausa lärde jag mig idag för jag sov hos Amanda en till natt :D


Onsdag:   Vi åkte till sommarkväll väldigt trevligt:D Sen nu så är jag hemma :D

Nu kommer alla bilder



                                                                              I
 


                                                                                FUCK


                                                                        YOU

                                                                                 PIG!

 NÄMEN HEJ FJORTIS! (oseriösa)



U DON`T SEE ME HAHA


Drogade ;P

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


KVÄLLEN EGO




Nu kommer lite andra bilder :D

MINNEN AMANDA



MEN PUSS OCH HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0