Valbo

Hej, ja Rubriken stämmer idag var man till Valbo :D
Jag vaknade någon gång vid halv nio kvart i nio och år frukost sen fixa mig och drog till valbo vid halv tio!
Ja Pappa jobbade idag i Valbo ( han är väktare ) Så då åkte jag mamma Isis med han ditt... Kom lite tidigt men vi lek´te lite i lekparken därute haha. Sen gick vi och kolla lite efter ett tag hade vi typ 3 påsar att bära tyckte vi liksom var mycket men senare när Isis skulle sova märkte vi att vi hade typ 10 påsar haha :D
Men vi åt lite lunch på Ikea och sen skulle vi ta 91 bussen hem men de var ju inte de lättaste..
Först kom en buss som var 1:an
Sen kolla jag och mamma på busstidstabbelen och såg att vi hade missat den med 3 minuter men så sa mamma: NEJ nu måste vi vänta en timme...
och då vare en kille typ 1 eller två år äldre än mig som sa: Men den kommer ju komma 49 om typ 3 minuter så vi väntade men den kom aldrig så börja de spöRegna och vi tänkte gå till 41:an för den gick ganska då men efetr ett tag slutade de så vi sprang typ till bussen men där fick vi vänta i typ 15 minuter men Killen satt och vänta på 91:an men sen kom han till 41:ans busshållplats och sa: Vi kommer 441:an snart jag och mamma ba: aa
Sen typ börja han prata med oss för han ba: Typiskgt nu slutade de regna och jag som köpte ett paraply..
Jag och mamma ba: mm
Sen kom bussen och han ba: FALUN?!
Jag ba: Den går till Sandviken först sen forsbacka och hofors och sen falun typ :)
Han ba: Jaha ;P
Men när jag och mamma skulle hoppa på så hade vi ju barnvagn och de var redan uptaget så vi ba: NEEEEEEEEEEJ
Men dom skulle hoppa av så fick fick plats:D
Men nu ska jag fixa med några bilder som kommer snart på allt jag shoppat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0