Sorry!

Hej hej :)

Ledsen att jag inte har bloggat på så länge men ska börja nu...
Jag har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn men nu är jag i skolan och har fritt!
Alla som har skype adda sagaaamariaaa!
Just nu gör jag inte så mycket... Men idag ska jag vara med Amanda!
I går var jag på badhuset med Amanda Madde och Kevin. Vi hade jätteroligt!
I fredags följde Amanda med mig till mormor och vi åkte till sjukhuset för jag skulle på hjärtkontroll!
Jag mormor och Amanda gick till stan efter och köpte lite kläder! Jag köpte två tröjor och mormor två jeans till mig. Amadna hittade inget... Vi gick ner till godistime sen och köpte godis såklart! Sen åkte vi hem typ vid fyra :)
En toppen helg har det värkligen varrit!
Men måste dra hej då!

/S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0